اس ام اس ویژه روز پدر - روز مرد
نوشته شده توسط : توحید

 

 

دیدگانت از همیشه شاد تر
 شهر قلبت زنده و آباد تر
غصه هایت دم به دم ای مهربان
در گذر گاه زمان بر بادتر
پدرم روزت مبارک

 

 

تبریک به كسی كه نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سكوت، مهربانی و... بسیار سخت است. پدرم روزت مبارک

 


بابا دوست دارم بابت تمام زحماتی که کشیدی دستانت را می بوسم و ممنونتم .

 


ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان / ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان
ای نام زیبایت همیشه اعتبارم / خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم

 

 


پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون
با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون
هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها
هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا

 


پدرم راه تمام زندگيست ، پدرم دلخوشي هميشگيست

 


با اینکه من از وضع خودم دلگیرم
بی هدیه برای تو پدر می میرم
در شهر به هر مغازه رفتم دیدم
جوراب نداشت، بنده بی تقصیرم!

 


سه راه برای پولدار شدن :
1. بابت برات پول دربیاره .
2. بابای مردم رو دربیاری .
3. بابت دربیاد تا پول دربیاری .

 


روز بزرگداشت مقام مردانگي و انسانيته ...
و اون گنجي يه که هر کسي نمي تونه داراي اون باشه ...
روز موجودي با محبت به نام پدر ..
پدر عزيزم روزت مبارک 

 


به يمن لطف تو بختم بلند خواهد شد
سرم به خاک رهت ارجمند خواهد شد
لبي که زمزمه درد مي کند شب و روز
به يمن روي تو پر نوشخند خواهد شد
روزت مبارک

 


پدر عزيزم، نام تو تکیه گاه من است ، باش و با بودنت باعث بودن من باش ، روزت مبارك

 


ای کاش هميشه میتوانستم بگویم که با من چه میکنی
تو جانی در جانم می آفرینی
تو تنها سببی هستی
که به خاطر آن
روزهای بشتر
شبهای بیشتر
و سهم بیشتری از زندگی میخواهم
تو به من اطمینان میدهی
که فردایی وجود دارد
پدرم روزت مبارك





:: موضوعات مرتبط: اس ام اس ویژه روز پدر - روز مرد , ,
:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: